Dla kogo

Czujesz się zastana_y i chcesz się zacząć ruszać, ale nie wiesz jak oraz czy w Twoim wieku i przy Twojej sprawności jest to jeszcze w ogóle możliwe 😉

Wykonujesz pracę siedzącą i chcesz zniwelować negatywne skutki wielogodzinnego siedzenia takie jak ból pleców, napięciowe bóle głowy, wady postawy itp.

Nie lubisz ciśnięcia na siłę, wyczołgiwania się z treningu, motywacyjnego krzyku trenera. Chcesz ćwiczyć dla zdrowia.

Przygotowujesz się do ciąży, jesteś po porodzie, prowadzisz siedzący tryb życia, doświadczasz nietrzymania moczu, bolesnego współżycia lub po prostu chcesz zadbać profilaktycznie o swoje mięśnie dna miednicy.

Czujesz się zestresowana_y, pospinana_y, żyjesz w chronicznym stresie, pod presją czasu i marzysz o chwili, kiedy możesz nie myśleć, rozluźnić ciało, wyciszyć umysł i w końcu odpocząć fizycznie i psychicznie.

Trenujesz amatorsko: bieganie, wspinaczkę, pole dance, taniec itp. i chcesz lepiej przygotować swoje ciało do tej aktywności oraz zapobiec kontuzjom. 

 

Jeżeli w którymś z powyższych opisów odnalazła_eś siebie, to mam dobrą wiadomość. Właśnie znalazła_eś idealne miejsce do ćwiczeń

Jak wygląda trening

Trening rozpoczynamy prostą rozgrzewką, podczas której sprawdzamy jak się dzisiaj czujesz. W jakim stanie psychofizycznym jesteś danego dnia, czego potrzebujesz. Które mięśnie wymagają rozluźnienia, które wzmocnienia. Na tej podstawie dobieram ćwiczenia, które będziesz wykonywać.

 

Podczas pierwszych spotkań skupiamy się na nauce prawidłowej postawy, rozluźnianiu nadmiernie napiętych mięśni, które uniemożliwiają przybranie odpowiedniej postawy, wzmacnianiu mięśni głębokich oraz stabilizacji kręgosłupa i stawów.

Dalsze ćwiczenia są zależne od tego, czego potrzebujesz. W jakim celu ćwiczysz.

Podczas treningu korzystamy z rozciągania dynamicznego, statycznego, wzmacniania z ciężarem własnego ciała lub dodatkowym obciążeniem (sztanga, ciężarki, kettlebell), ćwiczeń funkcjonalnych (TRX), ćwiczeń stabilizacyjnych (duże i małe piłki, niestabilne powierzchnie), cardio czy interwałów. Pracujemy również z mięśniami dna miednicy. Czasem nawet tańczymy 🙂

 

Na początek wybierz opcję:

Trening indywidualny (150zł). Trwa on 55 minut

Jest dostępna również opcja krótszego, 30minutowego treningu (90z)

Jeżeli zdecydujesz się na regularne wspólne ćwiczenia, to zaproponuję Ci wykupienie pakietu, dzięki czemu cena będzie odpowiednio niższa

Treningi odbywają się w Krakowie w gabinecie Głęboki Oddech (ul. Ładna 4-6/012) oraz online poprzez Zoom.

Do ćwiczeń w domu (online) nie potrzebujesz specjalistycznego sprzętu. Wystarczy mata, krzesło, koc, poduszka, pasek, kawałek ściany,

Ćwiczymy na boso. Nie potrzeba obuwia zamiennego.