Odkryj swoją miednicę- praktyka plus teoria

User Avatar
320,00zł
Treningi plus wykłądy

Kurs potrwa cztery tygodnie (07.03-03.04.2022r.), ale dostęp do wszystkich materiałów będziesz miała jeszcze przez trzy miesiące po zakończeniu kursu czyli do końca 07.07.2022r.

Wszystkie nagrania zarówno części teoretycznej, jak i praktycznej będą dostępne tutaj na platformie ankahostynska.pl

W części teoretycznej składającej się z trzech webinarów będzie można uczestniczyć na żywo poprzez aplikacje Zoom w dniach 11.03; 25.03; 01.04.

Dodatkowo dla uczestniczek kursu zostanie utworzona grupa zamknięta na facebooku, gdzie będzie można zadawać pytania zarówno do ćwiczeń, do części teoretycznej, rozwiewać wszelkie wątpliowości oraz dzielić się swoimi przemyśleniami.

Tradycyjnie dla osób, które chcą powtórzyć kurs są przewidziane duże zniżki. Jeśli już brałaś udział w miesięcznym kursie Trening mięśni dna miednicy lub Odkryj swoją miednicę i chciałabyś dołączyć do kursu, napisz do mnie na kontakt@ankahostynska.pl

 

Część praktyczna:

Składa się z dwunastu półgodzinnych treningów, po trzy w każdym tygodniu.

Podczas tej części zajmiemy się następującymi obszarami:

 

Rozluźnienie

Będziemy rozluźniać miednicę oraz rozciągać mięśnie mające na nią bezpośredni wpływ.

Sięgniemy po różne metody, między innymi stretching, rozciąganie dynamiczne, masaż, rolowanie, taniec.

Mięśnie dna miednicy

Zadbamy o Mięśnie Dna Miednicy. Przede wszystkim będziemy odkywać gdzie one są, jak pracują i czy je czujemy.

Będziemy je również angażować w oddech, wzmacniać i rozluźniać.

Stabilizacja miednicy

Zadbamy o odpowiednią stabilizację miednicy, czyli wzmocnimy mięśnie wewnętrzne. Pozwoli to nie tylko na lepszą stabilność postawy, amortyzację kręgosłupa, ale również sprawi, że miednica zyska miękkość ruchu i większą mobilność.

Część teoretyczna: 

Składa się z trzech, dwugodzinnych webinarów

 

  1. Mięśnie miednicy Prowadząca Anka Hostyńska, Data: 11.03.2022r. 18:00-20:00
    • gdzie umiejscowione są mięśnie dna miednicy i dlaczego są tak ważne dla kobiety
    • jakie codzienne nawyki źle wpływają na mięśnie dna miednicy, a które wpływają korzystnie
    • mięsień biodrowo-lędźwiowy:
  • jego wpływ na ustawienie miednicy
  • wpływ stresu oraz pozycji siedzącej na ten mięsień
  • jak oddziałuje na dno miednicy
  • sposoby na rozluźnienie
  • Zdrowie intymne kobiety okiem ficjoterapeutki uroginekologicznej Prowadząca Dorota SteczkoData: 25.03.2022r. 18:00-20:00
  • Po co mi świadomość/ kontakt z własną miednicą?
    Prowadząca Anna Borowiec-MajkowskaData: 01.04.2022r. 18:00-20:00

    • korzyści płynące ze swobodnej miednicy i czucia jej oraz trudności jakie mogą pojawić się w skutek braku kontaktu z nią
    • przyjemność związana z miednicą:

    – radość z aktywności seksualnej,

    – orgazm- mity i fakty,

    – fizjologia reaktywności seksualnej,
    – tajemniczy punkt G

    • ból związany z obszarem miednicy:
      – ból związany z penetracją/pieszczotami,
      – bóle miesiączkowe,
    • utrata pożądania i brak przyjemności seksualnej
    • doświadczenia porodowe i poporodowe

Szczegóły kursu

  • Lekcje 15
  • Testy 0
  • Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
  • Język English
  • Uczestnicy 23
  • Oceny Tak
320,00zł

Dodaj komentarz